Det blir inte alltid som man tänkt sig. Ibland blir det bättre <3

Idag har de varit en väldigt bra dag. Jag åkte in med mamma till Frölunda och handlade lite fina saker bland annat inför skolan nu. Har även köpt tre nya böcker som jag tänkt att läsa. Har inte läst ut en bok på år och dar känns det som så nu är det väl på tiden. Jag tycker det är väldigt mysigt att läsa en bra bok men vet inte riktigt varför jag inte gör det ändå...

Ikväll har jag varit med Jesper och vi gick upp på ett fint berg och kollade utsikten och solnedgången. Eller aa, det var rätt mycket moln på himmelen men det var mysigt ändå. :)


♕ Matilda

Du är så fin vännen! <3

Svar: Ååh du med <3
Nathalie

2013-08-05 @ 23:43:16
URL: http://fightforfreedom.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR