Side 2013

Det har varit en fantastisk resa och jag svävar fortfarande på moln. Du vet när man är utomlands så existerar inte ens ordet problem, det finns inte. Jag har fått dela den här fantastiska upplevelse med min älskade kompis och jag kunde inte önskat att ha med mig någon annan på denna fina resa till Side i Turkiet. 
 
Det blev allt några drinkar och lite annat gott. Stämningen och miljön gjorde allt så mycket bättre. Det är ju kanske inte att man åker in till stan varje kväll i Sverige och tar sig en drink. Men utomlands så är det så naturligt att göra det och bara titta på allt folk. Så mysigt verkligen <3
 
 
Vattnet i Side var helt fantastiskt och jag tror jag var mer i vattnet än på land om jag ska vara ärlig. Har nog aldrig badat så mycket på en vecka förut. Fast när det är 40 grader och strålande sol så går det inte att ligga i en solstol mer än 10 minuter ungefär <3
 
 
Mycket gott blev det denna vecka och jag kunde som sagt inte haft någon bättre person vid min sida och dela denna resa med. Älskar dig sååå mycket fina Julia <3
 




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR