A Walk To Remember

Jag såg en helt underbar fin för en stund sedan. A walk to remember. Så otroligt fin och jag satt och grät floder i slutet ska jag säga. En film som starkt rekomenderas. Handlar om tonårskärlek och allt som det ebjuder. Ni vet, skolans tuffaste kille och skolans tystaste tjej... Ett måste att se, så otroligt fin <3
 
 
 

♕ JOSEFINE ANDERSSON

Oj, jag har ju aldrig sett den där. Måste se!!

sv: Men åhh shit, så himlans gullig du är! Jotack, anorexin har lärt mig mycket, och gjort mig till den jag är idag - men det är aboslut ingen resa man ska behöva gå igenom för att komma dit.
Och du, jag gillar de som kommenterar - det är ju då jag lägger märke till vilka som finns och kikar in här! Så fortsätt med det :D Blir alltid lika glad.
Puss på dig!

2013-07-19 @ 11:36:54
URL: http://josefineandersson.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR