En vecka :)

Imrogon åker mig familj iväg till Stockholm där dem ska spendera resten av veckan. Det ska väl bli roligt för dem men jag som fortfarande har en veckas jobb kvar, får stanna hemma. Vilken tur jag har som får en fin nattgäst dessa dagar då. Vi ska laga mat, kolla film, mysa och bara njuta av att ha ett helt hus för oss själva :)<3 
 
 

♕ Mallan

Skönt med lite sällskap, kan bli rätt långtråkigt annars att vara ensam en hel vecka. Vad ska du göra sen när du är ledig? :)

Sv; Åh tack för din omtanke och fina ord. Kramar <3

Svar: Ja men det känns bra faktiskt. Skönt att slippa vara själv :)Jag ska nog bara ta det lugnt tror jag. Hoppas på lite bättre väder eftersom det inte varit så bra i göteborg än. Men det kommer väl :) Du själv då??
Nathalie

2013-07-02 @ 16:58:33
URL: http://mallanolsson.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR