Bal och student

Man både hör och ser på bloggar och med egna ögon hur folk tar studenten. Alla är så glada och för bara någon vecka sedan så var det fullt av flak med fulla studenter på. Jag är så himla avensjuk eftersom jag inte vill annat än att gå ur gymnasiet. Jag vill verkligen inte missa mitt sista år, men jag längtar verkligen. Balen och allt, det ska bli så kul hoppas jag. Jag kom ihåg när man gick på balen i nian, ja, jag har förändrats en hel del om jag säger så...
 
 
Jag känner på mig att trean på gymnasiet kommer att vara mitt år. Ni anar inte hur mitt liv har varit det sista året. Fullt av plugg, höga krav och osäkerhet! Det ska bli ändring på det <3
 
 
 

♕ Ellinor

SV: jahaa okej, när de är klart :)
Japp det har ja haft, har din dag varit bra? Kram

Svar: Jaa då det har den :)
Nathalie

2013-06-13 @ 19:49:45
URL: http://ellinorsollander.blogg.se/
♕ Amanda

Är också avundsjuk på alla som tar studenten :(
sv - Ja det är nice!! nej jag har inte kunnat börja göra det men kommer antagligen göra det i september :)

Svar: Ååh vad roligt!! :)
Nathalie

2013-06-13 @ 21:38:43
URL: http://amandisss.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR