Even when it feels like it can't get any better, keep your head up and smile. Don't let them break you.

Jag har hittat mig två nya och roliga intressen. Fotografering och matlagning. Jag har alltid älskat att laga mat men jag vill bli bättre på det. Jag funderar på att gå någon matlagningskurs eller något efter gymnasiet. Jag ska även sno mammas superbra kamra som hon ändå inte använder och börja titta lite på den. Ska kolla igenom en vidoe vi fick med när vi köpte den för lite mer tips om hur man tar bra kort. Jag behöver inte bli fotograf eller kock, men att ha något man brinner för och tycker är väldigt roligt, det är det viktigaste :)<3
 
                      
 
Tänk att kunna laga riktigt god mat, göra ett bra upplägg, servera fint och ta ett kort på maten 




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR