You Hold The Key To Happiness, It's Your Choice To Open The Door

Slutspurten, vi är nästan i mål. Ge in upp, fortsätt framåt, det är snart slut.
 
Skolan är snart slut. Jag vet inte med er, men jag har redan mentalt gått på sommarlov. Det är en uppgift, en ändaste uppgift kvar på hela detta läsåret, och den är jag snart klar med. Idag var det sista dagen jag satt i skolbänken. Nu är jag långledig och på tisdag blir jag det påriktigt. Helt sjukt vad tiden går snabbt. Känns som det var igår jag började tvåan, och snart börjar jag trean. 
Nej, nu måste jag plugga så jag kan få in den j*vla uppgiften någon gång
 
Pussiz och kramizzar

♕ Jossan

Nu har du chansen att genom
min blogg tävla om
ett presentkort till ett värde av 100 kr.

Lycka till. Tre vinnare dras den 16:e juni.

Här ser du hur du gör för att delta i tävlingen
http://mynameisjossan.myshowroom.se/tavla-om-presentkort/

Tipsa och sprid till alla du känner

Om du inte vill ha sådant, bortse från detta.
Vore kul om du ville delta

2013-06-05 @ 22:02:40
URL: http://mynameisjossan.myshowroom.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR