Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka

Jag bokade för ett tag sedan en väldigt roligt och spännande resa i sommar, till Thailand i tre veckor som volontär. Jag har haft lite kontakt med volontärscentret och det har visat sig att jag är den ända som bokat på det stället just då. Jag vill inte åka ensam och de vill inte heller att jag åker ensam eftersom man sover i ett eget volontärshus och lite sånt. 
 
 
För några timmar sedan ringde jag volontärsresor och bokade av min resa. Det känns verkligen jättetråkigt och de ville först flytta över mig till ett annat prodjekt men det kändes inte så bra. Jag kommer absolut inte ge upp denna drömmen om att pka som volontär, det kanske bara inte var min tur nu vilken känns tråkigt men det är ändå okej.
 

♕ Mikaela

Nej men åh vad gullig du är!

Hoppas att du mår bra!
Många kramar ifrån mig och lillan! <3

Svar: Tack <3
Nathalie

2013-05-21 @ 21:59:08
URL: http://mylovelyheartisadora.bloggplatsen.se
♕ Seoulsisters

Härlig header du har!

Svar: Tack fina <3
Nathalie

♕ Hamdi '

Jättefin design :)

Svar: Tack så mycket! :)
Nathalie

2013-05-21 @ 23:14:38
URL: http://adlh.blogg.sea
♕ http://ilivet.bloggplatsen.se

Heja dig! Jag är så glad att se att du vill jobba som volontär! Det behövs verkligen och det är även min dröm. Att engagera mig mer i organisationer här i sverige och även utomlands. Det finns så mycket viktigt att göra och det ger massor tillbaka. Jag är med i tjejjouren som är en förening som jobbar för att hjälpa och stötta unga tjejer som mår dåligt på olika sätt. Det är super givande och även om det inte är ett lika livsviktigt volontärarbete som att t.ex jobba med gatubarn så känns det ändå jätte bra att kunna göra något för någon som mår dåligt. Vet du något om tjejjouren? Har du funderat att engagera dig som volontär här i sverige? Jag tycker att det ger mig hälsa. Och jag har läst någon studie om att volontärarbete ger människor en bättre hälsa.

Du kommer att få chansen att åka iväg igen! Och hittar du ingen som vill volontärjobba nästa sommar så ska jag verkligen försöka komma iväg. Då får du gärna göra mig sällskap om du skulle vilja.

Får jag fråga dig hur det går med maten? jag har skaffat en hotmail nu som du kan skriva till om du vill.

corneliabipolar.hotmail.se

Jag hoppas att du har det bra och inte är allt för besviken över att resan inte blir av i sommar! massa kramar och all lycka och hälsa till dig!

Svar: Vad kul att du gjort en mail nu :) Jag blir alltid så glad av dina kommentarer för du är en sån fin tjej!!!Jag har varit inne på tjejjouren några gånger men efter din kommentar så var jag tvungen att gå in och kolla och läsa lite mer om det. En jättefin organisation verkligen. Jag förstår hur du menar med att volontärs arbeta med gatubarn kanske skulle vara lite mer livsavgörande. Men det är verkligen det du gör också. Tänk hur många tjejer som behöver stöd och hjälp just nu och inte vågar "visa sig" mer än på internet. Jag kan säga att jag också har funderat på att bli volontär i det syftet, (psykisk ohälsa) bland unga.

Kram <3
Nathalie

2013-05-21 @ 23:24:38
URL: http://ilivet.bloggplatsen.se
♕ Therese Martinsson |webbdesign m.m|

Vilken bra och inspirerande blogg du har tjejen. Fortsätt i den stilen!!
Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar efter dig, hoppas du får en kanon dag :) kram!

Ps! Jag gör bloggdesignes och headers.

Svar: Ååh tack vad glad jag blir!! :) Klart jag ska gå in och kolla på din
Nathalie

2013-05-22 @ 09:48:30
URL: http://thessys.blogg.se
♕ Jesper Andersson

Det kommer vännen! <3 de skulle väll inte vara din tur JUST NU! :)

Svar: Tack! :)
Nathalie

2013-05-23 @ 22:47:52
URL: http://jesperanderson.blogg.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR