Jag älskar dig

Jag har känt dig i fem år nu och det har varit dem bästa åren i mitt liv. På många håll även dem värsta, då jag trott att jag hållt på att tappa dig. Men som sagt de bästa åren forever. Du har stannat kvar hos mig oavsett vad jag gjort, vad jag sagt eller hur jag mått. Du är den som alltid stannar kvar och jag vill att du ska veta hur mycket jag uppskattar det. Hur mycket jag uppskattar allt du gör för mig och att du bara finns där <3
Du är den bästa jag vet, finns ingen som du <3
 

Jag kommer alltid att finnas för dig, precis som du finns här för mig
 
 

♕ http://salus.bloggplatsen.se

Hej vännen!! Vad kul att höra från dig. Hur är läget?? Hur går det med volontärplanerna??? Jag funderar massa på att åka nu i sommar. Jag vill till sydamerika och har just beställt en spanskakurs på nätet :). Tack för din fina kommentar! Du är jätte fin du med!! Vad härligt att du har någon i ditt liv som betyder så mycket!!!

Svar: Heej! :)Ååh bad roligt att du tänk att åka i sommar. Jag har faktiskt också planer på det. Vet dock inte riktigt var än men jag vill jobba med kvinnor, sjukvård eller barn. Vad ska du göra i sydamerika då? <3
Nathalie

2013-11-27 @ 22:30:56
URL: http://salus.bloggplatsen.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR