Fullt upp

Jag har haft fullt upp i veckan kan man säga! Mycket praktik + övertid, jobbförberedseler, skrivit på papper, ätit och sovit! Det är ungefär så min vecka hittils har sett ut. Nu njuter jag i alla fall av att det är sista dagen denna veckan innan helg. Jag ska jobba en liten stund imorgon men annars ska jag bara ta det lugnt, vila upp mig och njuta av att våren är påväg ♥
 
 
 

♕ Pouline Gernes

sv: tack!! kram

2014-04-04 @ 23:27:32
URL: http://poulines.blogg.se/
♕ Mallan

Åh, då förtjänar du verkligen en lugn och skön helg fina du. Har du något kul planerat eller du tar dagarna som de kommer? :)

Sv; Att gå ut och gå utan att det är för att ta sig någonstans är ju också promenader egentligen men man kanske inte har möjlighet att se saker eller tänka på saker som när man beger sig ut för att gå utan mål. Hoppas du fick en fin promenad iaf! :)

Tack fina du, det betyder mycket att du finns där med ditt stöd. Är glad över att höra att du känner dig stark och mår bra, det är du så värd att få göra!

KRAM <3

Svar: Vad snäll du är!! Jag jobbade faktiskt hela helgen... :)
Nathalie

2014-04-05 @ 11:27:12
URL: http://mallanolsson.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR