Alla Ser Utom Du

Jag är fruktansvärt trött, i både kropp och huvud, men har svårt att komma till ro.. Har varit igång och jobbat varje dag sedan förra onsdagen, och det känns nu! Sista dagen imorgon jag behöver gå upp klockan 06:00, sedan är det vila. Hade jag fått välja så hade jag velat somna ikväll och vakna om två veckor, dagen innan jag och Julia åker till Berlin, för det är något jag verkligen ser fram emot! Godnatt, nya tag imorgon ♥
 

♕ Mallan

Åh vad skönt med lite semester, det är du väl värd :) Vad ska ni hitta på för kul?
Kram!

Svar: Tack bästa du! Vi ska väl mestadels shoppa tror jag men även slappa, äta gott, kolla runt lite. Vi kanske även ska gå på Berlin zoo som är det största i Europa men vi får se det!! :)
Nathalie

2014-02-28 @ 11:33:05
URL: http://mallanolsson.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR