Hoppas ni alla mår bra!

Jag har fullt upp, praktik hela helgen. Det är kul men jag känner verkligen att jag blir trött och har mindre ork till annat. Var dock ute med en kompis igår vilket var väldigt roligt och mysigt :) Min telefon är också på service vilket gör att jag känner mig helt låst utan telefon.. Bloggar mer imorgon, puss <3
 
 

♕ Annie

Kul med praktik ;-) vart praktiserar du? ;-)
Jag praktiserade också när jag gick omvårdnad ( men det var läänge sen .. ;-) var kul med dem olika praktikerna tyckte jag :-)

Ha en fin måndag ;-)
kram/

Svar: Ja men verkligen, det är jätteroligt! Jag är just nu på Sahlgrenska sjukhuset på en medicinsk akutvårdsavdelning :)
Kram
Nathalie

2014-02-24 @ 15:37:49
URL: http://Lifebyannie.bloggplatsen.se
♕ Mallan

Vad kul att du trivs på praktiken och det låter ju verkligen som en spännande avdelning du är på :) Inte konstigt att du känner dig trött, det måste vara så mycket nya intryck som du får med dig varje dag, men det brukar vara lättare när man trivs :)

Sv; Nej, jag vet att det inte är bra men ibland kan man inte göra mycket åt den när hjärnspökena säger åt en att göra på ett visst sätt. Jag kämpar emot men ibland går det inte hela vägen. Vet att jag behöver energi för skolan och ännu känner jag inte att den påverkas negativt.

Tack för dina kloka ord vännen, du har ju så rätt men ibland är det svårt att ta till sig! <3

Många kramar <3

2014-02-25 @ 10:18:22
URL: http://mallanolsson.devote.se
♕ Jasmine Lundvall

Finis!

2014-02-25 @ 11:29:46
URL: http://jxsmine.blogg.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR