Confessions

Jag har en dröm om att ta hand om männsikor i ett fattigt
land, som volontär eller sjukvårdspersonal.

Jag tycker Ken Ring är väldigt bra och älskar hans musik.
 
Jag hatar att gå i klackskor eftersom jag blir så väldigt lång då.

Jag är så pepp att snart gå ur skolan, men samtidigt lite ledsen
 
Jag har enbart en on och off knapp. Det är allt eller inget.
 
 

♕ Eveliina

Volontär låter urhärftigt! Gud vad spännande! :D

SV: Lämnade på mest klädbutiker och cafén :)

Svar: Aha okej men vad roligt!! :) Håller tummarna för att du ska få något
Nathalie

2014-01-30 @ 15:26:11
URL: http://www.nattstad.se/Emedtvai
♕ Malin

Hatar också gå i klackskor, men det är nog mer för att de är så sjukt obekväma haha!

Sv; Ja det var jättekul att de kände igen mig, blev så glad! :) Ja, det känns så iaf och jag hoppas det kommer fortsätta att kännas så :)

Det är positivt att höra, det är precis så man bör göra. Ta hand om sig själv och bara vara. ♥

Kram

2014-01-30 @ 18:54:33
URL: http://mallanolsson.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR