Träningsvärk..

Det var allt bra längesedan jag kunde säga att jag har träningsvärk av att jag faktiskt tränat. Jaa, nästan ett helt år sedan för att vara exakt. Nu är det ett nytt år med nya möjligheter och jag ska ta vara på varje chans jag får, ta hand om mig själv och göra det som är bra för mig. Träningsvärk är inte kul, men så fruktansvärt skönt just nu då jag faktiskt känner att jag presterat!! Detta ska bli mitt år <3
 
 
Nu ska jag dra mig till Salhgrenska och en ny rolig praktikvecka som väntar! :) Kram sålänge 
 

♕ Malin

Vad tränar du? :)

Svar: Träning och träning... ;) Jag var med på gymnastiken i skolan för första gången sedan jag började trean nu på gymnasiet alltså. Vi skulle göra en massa övningar i ringarna. Typ volter och sånt.. Är inte så van vid det nu och dessutom är jag jättesvag i armarna, haha :)
Nathalie

2014-01-14 @ 14:08:40
URL: http://mallanolsson.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR