Always Remember <3

citatbrattha

♕ Sara Karolina.

sv, Tack snälla! Haha, ååh, ja visst är det jobbigt att argumentera mot folk! Kram finis.

2014-03-15 @ 18:14:31
URL: http://sarakarolinas.blogg.se
♕ Mallan

Viktiga ord det där! Lätt de glöms bort i vardagen..

Sv; TACK min fina vän <3 Jag försöker tänka på vad de gjorde för mig och hur de hjälpte mig. Min begränsning är att jag bor ensam, jag tvingas ta alla beslut på egen hand och det är där jag faller. Val är inte min styrka när det gäller mat tyvärr..

Nä, du har verkligen rätt. Man klandrar sig själv för allt, men det är som att klandra någon för att hon/han har hjärtproblem etc. Att man är sjuk är ingens fel, allra minst ens eget. Men jag har alltid förnekat att jag är sjuk vilket jag tror har stor påverkan. Om jag inte är sjuk måste ju allt detta vara mitt eget fel.. Men ska försöka tänka annorlunda.. Tack <3

Vad mysigt med lite mormor-tid. Tycker det är såå mysigt att umgås med äldre som vill pyssla om en, det är aldrig fel! Men du, du behöver ju semester efter semestern, eller hur? ;) Har en skylt på kylskåpet här hemma där det står "Det är så skönt att inte göra någonting och få vila ut efteråt". Den är bra den :D

Hoppas du har en fin söndag min vän <3

Kram!

2014-03-16 @ 12:51:07
URL: http://mallanolsson.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR