Berlin 2014

Det var så varmt i Berlin, rena sommarvärmen, runt 18 grader i solen varje dag! Vi har gjort så mycket roligt på tre dagar. Vi har shoppat sjukt mycket på primemark, varit på Berlin Zoo, television tower och sedan har vi även shoppat lite mera <3
 

♕ Annie

Härliga bilder!
Kul att åka utomlands ;-)

Kram/

Svar: Tack! Ja verkligen det var behövligt och roligt :)
Nathalie

2014-03-14 @ 13:49:24
URL: http://Lifebyannie.bloggplatsen.se
♕ Mallan

Men vilka härliga bilder, det ser verkligen ut som att ni haft det toppenbra! Hoppas ni gjorde många shoppingfynd :D

Sv; Åh det gör du rätt i, helgen är perfekt för att vila upp sig och samla nya krafter! :) Har du något planerat inför denna helgen eller det blir att ta igen sig efter Berlinresan? <3

Förstår att ni måste ha haft det underbart, och skönt att få fylla på med lite energi. Hoppas du får en fin helg min vän <3

Kramar <3

Svar: Jag ska äta middag hos min mormor idag men annars ska jag bara slappa i helgen vilket ska bli skönt! Känns behövligt trotts att jag har haft semester ;) Kramiz
Nathalie

2014-03-14 @ 16:38:16
URL: http://mallanolsson.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR