Denna goingen kör jag runt på..

Nu har jag nyss varit och lämnat min familj hos deras kompisar, så nu blir det att åka hem och laga lite mat! Kött och pommes blir det ikväll. Ska mysa framför gladiatorerna senare också vilket ska bli mys. Hela huset för mig själv idag igen<3 
 

♕ Mallan

Vad lyxigt att ha huset en kväll till. Ibland är det bara så skönt att få rå om sig själv utan en massa måsten bara för att det är helg. Hoppas du fick en mysig kväll <3

Sv; Ja, det gör nog det. Ska bara finns lite mod att skicka det där mailet också och slutar skjuta på det. Nu skyller jag på att jag måste fokusera på tentan men egentligen är det nog rädsla över vad en sån kontakt egentligen innebär.. Tack för dina gulliga ord <3

Förstår att det känns jobbigt för dig. Har du försökt prata med honom? Han kanske inte är riktigt medveten om det själv? Många gånger märker man inte av att man umgås mindre med sina vänner när man är kär..
Förstår verkligen din känsla. Var med om liknande för några år sedan och det är otroligt tufft och man påverkas väldigt mycket. Det är många tankar som dyker upp men bär inte på dem själv fina du <3

Många varma kramar <3

Svar: Ja verkligen det var riktigt mysigt :)<3 Nä jag vet att man inte alltid märker av saker och ting själv men det är det som stör mig lite också för han vet precis var jag står och det har jag sagt till honom. Han vet även om vad jag tycker och tänker om det, ändå är det som om jag är luft för honom, han bryr sig inte helt enkelt. Tack för dina fina ord
Nathalie

2014-03-23 @ 09:55:19
URL: http://mallanolsson.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR