Gå ner i vikt

Jag tycker att det är det ända jag ser nu för tiden i olika reklamfilmer och texter är: "Gå ner i vikt med.. Gå ner i vikt på xx antal dagar" Gå ner xx kg på två månader" Varför finns det inga tips/råd på hur man går upp i vikt? Jag menar, det är ju inte så att hela den svenska befolkningen är överviktiga. Jag anser att alla är jätteviktiga, och ska det finnas en reklam om hur man ska gå upp i vikt så ska det bannemej finnas en reklam för hur man går ner i vikt också. Det är ju minst lika många idag som är underviktiga.. Hmm, undra vad det beror på?!?
 

♕ Annie

Riktigt bra inlägg!
Håller med, hela tiden ser man sån reklam typ gå ner i vikt med den här metoden etc. O mer och mer ( spec ) unga utvecklar ätstörningar och liknande, tycker det är tragiskt. Varför inga "gå upp i vikt-metoder"? .... eller tips för det ...

Finns faktiskt många smala som Vill gå upp lite i vikt :)

Kram/



Svar: Jo men exakt!! Håller verkligen med dig :)
Nathalie

2014-03-05 @ 11:07:20
URL: http://Lifebyannie.bloggplatsen.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR