Ormfobi

Jag är på riktigt livrädd för ormar..Jag har verkligen en seriös fobi!! Jag kan inte kolla på ormar på tv, bilder eller något liknande, och jag ryser i hela kroppen av bara tanken på en orm. Jag undviker ställen där jag kan träffa på en orm, såsom på universeum, djurparker och skogen. Jag badar gärna inte i havet heller eftersom det kan finnas ormliknande varelser i vattnet, såsom ålar. NU hade det ju varit väldigt klyschigt att avsluta detta inlägget med en bild på en orm.. Men nej, jag tänker inte goggla fram en ful bild på ett fult djur, och verkligen inte lägga ut på min blogg! Nu har i alla fall Julia fått för sig att ta med mig till universeum för att titta på en orm, kanske till och med klappa... Hahaha lycka till säger jag bara
 

♕ Mallan

Du klarar det! Tänk att den antagligen är lika rädd för dig som du är för den, iaf här i Sverige :)

Sv; Det glädjer mig att du kikar in här med jämna mellanrum, precis som jag gör på din blogg! Du skriver så kloka saker! ♥

Åh, det låter som en underbar semester, hoppas ni får en toppenresa!

Många kramar ♥

Svar: Tack så mycket fina du!! :)
Nathalie

2014-03-03 @ 16:09:57
URL: http://mallanolsson.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR