Slutenvård

Egentligen vet jag inte om detta är en sak att skriva ut på bloggen, men eftersom det är min verkligen nu några månader framföver så kommer jag att berätta för er. Men jag vill vara noga med att säga att detta är självvalt eftersom jag vill ha en förändring i mitt liv. Det är dock inte så att jag självmant gått och skrivit in mig på en avdelning utan det är såklart med rekommendationer av psykolog och läkare. Jag ska alltså in för heldygnsvård/slutenvård på en anorexi- och bulimiavdelning. Jag ska dit redan imorgon!
 
Jag tycker att det har gått så lång tid nu och jag är trött, jag vill inte ha det såhär längre utan jag vill bli frisk nu. Problemet är bara att jag är till och med för trött för att agera, därför behöver jag mer hjälp än vad öppenvården kan erbjuda... Jag vill kunna skratta och verkligen mena det, vara spontan med mina vänner, ha mer kraft för att ta tag i saker och ting och även få lite mer energi till att vara den systern, dottern och kompisen som jag vill vara. Jag vill leva, inte bara överleva ♥ 
 
 
 
 
 

♕ Sanna Andersson

hoppas verkligen att du får den hjälp och det stöd du behöver och att du kan bli frisk på riktigt. Håller tummarna för din skull !

Svar: Tack så jättemycket snälla du <3
Nathalie

2014-09-22 @ 12:09:40
URL: http://moonzanna.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR