Justin Bieber

Jag tror ingen har missat vem som just nu är i Stockholm för att göra tre konserter, den första idag. Justin Bieber är 19 år gammal och har över 38 miljoner följare på facebook, helt sjukt! Imorgon kommer jag och Jepser stå där på parketten och bara njuta av all musik och superstjärnans grymma låtar. Ser dock inte fram emot 30 000 röster i falsett som skriker och är helt hysteriska, men det kanske hör till.

Det ska bli obeskrivligt häftigt att se honom "in real life". Jag kom ihåg när jag såg hans första video "Baby" och jag bara älskade den. Det tog inte lång tid där efter, innan väggarna i mitt rum var fyllda med Justin Bieber planscher (de är dock inte kvar idag). 

Nu får jag nog ta och sova lite om jag ska orka upp tidigt imorgon. Vill inte riskera att missa tåget!! 


♕ Carolina - Beridare på Stall Assla

sv: Toppen! Jag blev följare nummer 1 då :)

2013-04-24 @ 10:14:22
URL: http://asslatjejerna.se
♕ Sara - Hold on be strong

åh vad roligt!!

Svar: Ja verkligen! :)
Nathalie

2013-04-24 @ 14:24:16
URL: http://saraleasofia.blogg.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR