Action Aid

Action Aid, vet ni vad det är förnågot? Det är i alla fall en fadderorganisation, nästan som unicef, fast Action Aid är inriktar sig framförallt på flickor och kvinnor. 
 
Jag fick ett samtal för en timma sedan ungefär från en undersökning de gjorde för action aid. Vad jag tyckte om organisationen och såndant. Fast den stora frågan han hade var väl "vill du ha ett till fadderbarn?". Jag har ett tag nu funderat på att avsluta mitt kontrakt där eftersom jag anser att jag inet får så mycket infromation och så. Fick då ljuga lite idag och känner mig hemskt. Det som tar emot, och det som gör att jag fortfararande är tveksam till att avsluta är att jag har ett fantastiskt fint fadderbarn som heter Oumou Ba <3  
 
 
Har ni något fadderbarn eller är du kanske världsförälder?
 
 




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR