Dagen

När vaknade du imorse? 06:55, har jobbat idag
Vad var det första du tänkte när du vaknade? Hur mycket är klockan?
Har du smsat nån imorse, vem och vad sa ni? Julia som skickade en bild :)
 
 
                    Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Jag gjorde ett kontoutdrag
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet? Blogg.se, stammis
Vad ska du göra i kväll? Just nu sitter jag framför tven med kvällsmat 
 
 
Vilken var den första låten du satte på idag? Worrior med Demi Lovato
Hur är vädret idag? Grått och tråkigt!
Har du fått en komplimang idag, för vad? Av en på dam på äldreboendet som sa att jag såg fin ut
Har du gjort av med pengar idag, på vad? Ett flingpaket
När fotade du senast, av vad? Idag på jobbet när jag gjorde efterätt
 
 
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? Luft förhoppningsvis
Vad är det närmaste dig just nu som är rött? Soffan som jag sitter i.
Vad har du på dig idag och från vilket märke? Just nu, mysbyxor och en tjocktröja. Märke vet jag inte




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR