Morgonmys

Godmorgon beauties
Vaknade för ett tag sedan och ligger nu i sängen med frukost och kollar på Grey's Anatomy. Kan det bli en bättre start på en söndagsmorgon?<3


♕ Mallan

Ååh, greys är bäääst! Såg du avsnittet som gick i onsdags? Trodde jag skulle dö när jag såg hur det slutade!!

Sv; Ååh hej fina du! Vad "bra" att du kommenterade för jag tappade bort din blogg haha. Men nu kan jag titta in igen :)

Tusen tack för dina värmande ord vännen, de betyder otroligt mycket! Man blir så glad av att höra att någon tror på en. Precis lika mycket som jag tror på dig, du är så stark!

Kramar ♥

Svar: Jag är lite efter med avsnitten så är bara på nummer 18 på säsong 9, så nej tyvärr men jag har en kompis som har berättat nästan hela sista avsnittet så jag vet vad som händer ;) Tack så mycket fina du
Kram
Nathalie

2013-06-02 @ 10:50:02
URL: http://mallanolsson.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR