Those Who Don't Believe In Magic Will Never Find It

Jag känner att 2014 kommer att bli ett bra år, det kommer att bli mitt år. Jag har hittlis i år skaffat mitt körkort, jag ska åka till Berlin imorgon, sedan ska jag och två tjejkompisar åka till Oslo och kolla på Miley Cyrus. Jag ska ha studentbal, ta studenten och sedan åker jag och min syster till Sthlm en helg, vi ska gå på gröna lund och kolla på One Direction. Sedan blir det jobb hela sommaren och förhoppningsvis på ett sjukhus vilket ser ganska så bra ut för mig för tillfället. I slutet av sommaren ska jag bege mig ut i världen, till Tanzania för att volontärarbeta i hela två månader.
 
De senaste 18 månaderna är månader som jag helst inte vill uppleva igen. Men det är en tid i mitt liv där jag fått chansen att hitta mig själv, jag har fått så mycket styrka och kraft, och jag har vunnit så mycket mer än någon kan förstå. Nu är det min tur, jag har stått i 18 månaders tid och bromsat mig själv, men jag har även laddat upp med ny och fräsch bensin. Jag har fått en erfarenhet som man inte kan läsa sig till i böcker. Jag har fortfarande en bit kvar på min resa, men jag kan se målet nu, jag är snart där ♥
Jag vet att livet inte enbart består av solsken, så när solen väl är framme, ska du ta vara på den!
 




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR