Det är dax att hälsa hösten välkommen

 
Nu är det snart dax att välkommna hösten tillbaka. Det har varit den bästa sommaren på hur många år som helst. När var det såhär varmt sist!?! Det är även för mig och många andra tid att börja förbereda sig för skolan. Det är sista året för mig nu och jag är hur taggad som helst på detta, sjukt skoj ska det bli. Tyvärr innebär hösten också att jackan åker fram, att löven snart faller av träden och att solen inte tittar fram lika ofta längre.
 
Jag är klart en sommarmänniska, älskar sommaren. Men hösten har också sina fina dagar. Då det är sådär grått, kallt och regnigt väder ute. Man ligger inne i sitt rum med en gosig filt och kollar på film. Mycket bättre än så blir det inte!! :))
 




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR