MAVA

Idag när jag kom hem från jobbet så öppnade jag brevlådan och där låg varldens största brev med mitt namn på. Det stod även att det var från västa götalandsregionen. Sådana brev brukar ofta ha med sjukvård eller liknande att göra. Jag har fått sånna brev förut och blev därför lite skraj men ändå nyfiken. Jag kom in och bara slet upp brevet. Jag tänkte "vad har jag gjort nu?". 
 
När jag öppnade stod det på första sidan: 
 
 
Ååh ni anar inte min lycka. Detta är verkligen det jag vill hålla på med. Det ska bli så kul och jag är så sjukt taggad. Det är fortfarande ganska overkligt men det blev lite verkligare idag när jag läste denna information jag fick hem. Helt sjukt. Jag är 17 år gammal och ska börja jobba på MAVA på ett av de bästa sjukhusen <3
 

♕ Matilda

Åh fan vad roligt vännen, så glad för din skull! Nu har du nått att gå efter!<3

Svar: Tack så mycket fina Matilda <3
Nathalie

2013-06-12 @ 20:16:53
URL: http://fightforfreedom.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR