Livet börjar nu!

Jag har ärligt haft lite bloggtorka, men samtidigt har det hänt så himla mycket i mitt liv på den sista tiden!! Men det är så himla roligt och jag mår väldigt bra. Balen och studenten har passerat och jag kan nu inte längre kalla mig för student, kanske för att jag inte heller är någon ;) Det känns underbart på alla sätt och en stor sten har fallit från mina axlar, jag kan äntligen andas ut!
Folk säger till mig att "det är nu det hårda livet börjar". Men jag ska säga att de senaste två åren har varit hemska för mig. Jag har haft skola, praktik, ett extra jobb och dessutom har jag kämpat mot en ätstörning. För mig börjar inte det hårda livet nu, för mig börjar livet, på riktigt <3
 

♕ AW

Så Sanna ord! Det är nu livet börjar! <3

2014-06-17 @ 20:52:37
URL: http://nattstad.se/amandawahlgren



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR