FEST!!

Gårdagen var fulld med sång, glädje och dans. Jag och Julia sjöng två olika medleyn tillsammans med två män, vilket var superskoj. Det blev verkligen succe när vi sjöng och det kom fram så många till oss efteråt och sa att vi var duktiga. Innan vi sjöng så gick det verken att få ner mat eller dryck. Men efteråt, vi åt och vi drack<3 Jag som hatar att dansa, omg, Julia fick mig att verkligen dansa igår. Det var så himla skoj allting och det blev även några drinkar och goda cider. 
 
 
Idag är det dock inte lika roligt som det var igår. Är väldigt trött, inte sovtrött men bara allmänt trött. Mitt huvud är lite efter också och det känns som att man går i slowmotion. När vi (familjen) skulle äta förut fick jag inte ner mycket alls. Pappa slängde ur sig en väldigt fin kommentar då. "Det är ju inte konstigt. Så myket du drack igår har du ju inte druckigt i hela ditt liv". Jo pappa lilla, det har jag faktiskt... :)<3




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR