Myys

Veckorna och dagarna går så fort. Snart är det jul, sedan nyår och den sista terminen i skolan forever. Om jag inte vill plugga vidare sedan då såklart.Det finns så mycket jag vill och kan tänka mig att göra efter gymnasiet. Men jag som vanligt tänker alltid, "det är långt kvar, jag har tid". Men det är faktiskt inte långt kvar nu.
 
Världens förkyldning har jag åkt på i alla fall vilket inte är så roligt. Skönt med helg nu i alla fall!! Jag ska bara slappa och ta det lugnt. Måste plugga lite då jag har 5 inlämningar som ska vara klara innan nästa fredag...
 
 

♕ Olivia

Har inte läst din blogg på länge nu, men tro inte att jag glömt dig <3 du kommer alltid att vara en av mina förebilder. Super kul o läsa din blogg, den är verkligen jätte bra.
Kram (=

Svar: ååh tack fina!! Du gör mig alltid lika glad <3
Nathalie

2013-12-15 @ 03:08:36
URL: http://0liviass.bloggplatsen.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR