Jag mår underbart

Sommare är äntligen här och jag bara njuter av varje sekund. Som jag längtat, helt sjukt. Jag mår bra, bättre än jag gjort på riktigt länge. Jag är motiverad och älskar livet mer än någonsin <3
 
   
 
 

 
 

♕ Mallan

Underbart att höra, du är verkligen värd att få vara lycklig och ha det bäst! Njut nu av allt det goda ♥

Sv; Ja, inte är det lätt inte. Men förhoppningsvis kommer det bli lättare nu när jag inte kommer vara på den avdelningen längre, och fungerar inte det vet jag att en sjukskrivning väntar på mig istället. Kommer inte pressa mig själv till något jag mår sämre av, nu ska jag ju framåt!

Tack för din fina omtanke vännen! Hoppas du har det bra och njuter av välförtjänt vila ♥

Kramar

Svar: Du är fin Malin <3
Nathalie

2013-07-10 @ 15:53:05
URL: http://mallanolsson.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR