Turkiet

Jag är för tillfället hur glad och lycklig som helst. Igår var jag och Julia inne i stan, på både fritidsresor och ving och kollade lite sista minuten resor. Vi hittade i alla fall en som avgår nu på lördag. Vi tog och bokade den utan att tveka eller vänta för mycket. Ååh är överlycklig, glad och pirrig på samma gång. Vi åker på lördag till Turkiet, Side.
 
 
Jag var ju nyss i Turkiet men då var jag i Alanya så nu blir det Side. Sjukt roligt. Jag är inte heller 18 än vilket innebär att det är tusen mer saker att tänka på. Föräldrar som ska skriva på papper och lite sådnat. Men det blir nog jättebra!! Detta är min första resa själv med en kompis. Det kan inte bli bättre detta.. Men nervös är jag <3

♕ Matilda

Åh fan vad kul, ta det lugnt och ta hand om varandra.

Svar: Det ska vi göra <3
Nathalie

2013-07-26 @ 12:07:09
URL: http://fightforfreedom.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR