Upp igen

Då var det dax att gå och jobba igen. Nu har jag bara en vecka kvar och sedan börjar mitt sommarlov påriktigt vilket ska bli jättehärligt :) Är sjukt trött efter att ha jobbat hela förra veckan och både lördag och söndag. Aja, det är väl bar att bita ihop dem sista dagarna <3
 
 

♕ olivia ♡

Vilken fin blogg du har!
- har du lust att göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Tack så mycket. Ja men absolut kan vi göra ett bloglovin byte. Säg bara till när du följer mig så gör jag detsamma <3
Nathalie

2013-07-01 @ 11:03:24
URL: http://olivias.webblogg.se
♕ Vendela

Kolla på min första video som jag failade totalt med, vet du vrf de är så dålig kvalite när jag filmar med en Canon EOS 500D? Så jag vet vad jag ska tänka på i nästa video för att de ska bli bra kvalite;) Tacksamm för svar på en kommentar på min blogg :)<3
kram// Vendela

2013-07-01 @ 11:17:35
URL: http://vellistherose.blogg.se
♕ sussi

Sv: De e helt okej att jobba på hemmakväll de e bara ungdomar som jobbar på hemmakväll där ja bor och vi har de trevligt ihop. sen efter som ja gillar se på film och e de ju ett bra jobb.
kram

2013-07-01 @ 11:46:37



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR