Confessions

 
Jag längtar ihjäl mig till skolavslutningen
 
Jag har en dröm, att åka till USA och stanna där ett tag
 
Jag hatar när någon kommenterar och säger "kolla gärna min blogg"
Tro mig, jag kollar eran bloggar ändå <3
 
Jag ställer väldigt höga krav på mig själv, ibland orimliga
 
Jag har aldrig varit kär
 
Jag föredrar mysiga hemakvällar med kompisar framför en kväll på krogen
eller en fest 
 
 
 

♕ http://ilivet.bloggplatsen.se

Hej Nathalie :). Min hund har hjälpt mig massor bara på den lilla tid jag har haft honom :). Min panikångest och mina stresskänslor har försvunnit nästan helt :). Och innan jag skaffade honom trodde jag att det skulle ta mig flera flera år att bli fri stresskänslorna. Jag tror absolut att du också skulle kunna få massor av att ha ett djur. Och om du är en person som trivs bättre med mysiga hemmakvällar med vänner än krogen så kan du ha med dig hunden :).

Jag blir så glad och ledsen när jag läser dina inlägg, glad och ledsen för att du verkar vara en sån smart och mogen tjej. Men ledsen för att du skriver att du har orimliga och väldigt höga. Du verkar vara en himla fin tjej och du är bra precis som du är. Det är inte prestationerna som gör dig till den fina person som du verkar vara. Men det har du säkert redan tänkt på :).

Jag blir väldigt glad av att läsa att du inte tycker om att festa och hänga på krogen. Det är moget och bra tycker jag. Att umgås nykter och i sällskap där man trivs tycker jag är det absolut bästa. Jag trivs också allra bäst med hemmamys, filmkvällar, grillning, sällskapsspelskvällar och liknande med min närmsta vänner :).

Men för mig tog det 24 år innan jag vågade sluta vara "partypinglan" och började förstå att det där livet inte alls var något att hänga i granen. ;).

Kärleken kommer :). Du kommer att få känna på riktig härlig förälskelse. Det är verkligen super mysigt och kul, men också jobbigt. Det är jobbigt att bli sårbar. Kram C

Svar: Ja jag förstår det med din hund. Djur kan verkligen hjälpa så mycket. Det är så oförstående men ändå inte. Någon man kan mysa med, någon som alltid finns där för en. Jag ska verkligen skaffa mig ett djur men inte än, får nog flytta hemifrån först :) Jag sitter verkligen hellre hemma och myser än att vara ute och ränna. Får lixom inget ut av det...
Ååh tack fina Cornelia. Jag vet att jag inte borde ha så höga krav på mig själv och jag jobbar verkligen på det. Ett ärligt och nyktert skratt är det bästa. När man i hela kroppen verkligen kan säga att man är glad och att man inte är glad av alkoholen, vilket man ofta blir. Visst är det mysigt att bara ha sånna kvällar med vänner och så :)

Det är klart att det aldrig är roligt att förlora något eller någon man älskar och man bli väldigt sårbar. Men det kan vara fint och bra också. Hur vet man om man är riktigt kär om man aldrig känt hur det är att bli sårad av någon man älskar.

Tack för din fina kommentar <3
Nathalie

2013-06-11 @ 23:55:42
URL: http://ilivet.bloggplatsen.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR