Instagram

Om ni har instagram får ni jättegärna föjla mig. Vem vet, jag kanske föjler dig tillbaka ;)
 
Nathalieskoog heter jag eller klicka på bilder för att komma till min instagram
 
 


♕ Sarah Persson

Jag skulle följa dig om jag hade kvar det, hur funkar det nya med videosar och allt? :D

Tack fina du, men hur gör man för att "våga" känna? Oj vad dumt det låter!

Svar: Det är bara att uppdatera din insta så kommer det med videosar och allt. Du behöver inte göra så mycket annat <3 Det är inte alls en dum fråga. Jag har haft jättesvårt med det jag med. Att tillåta mig själv att känna och att vara vän och acceptera mig själv för det jag känner. Men när man lär sig det, då är det inte så mycket som kan "dra ner på en" igen. Detta är en sak du måste öva på, det finns inte direkt några knep för hur man ska göra. Men glöm inte att känna. Det som är viktigt när du känner något är att du låter dig själv göra det. Inte försöker knuffa bort dina känslor. Gör du det samlas allt bara i en stor klump i kroppen och det blir en stor börda tillslut. Tro på dig själv, för du är värd att känna och må bra precis som alla andra <3
Nathalie

2013-06-24 @ 22:03:03
URL: http://justmesarah.blogg.se/
♕ Kajsa

Fin du är :)

Svar: Ååh, tack :)
Nathalie

2013-06-25 @ 00:09:09
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR