Jag ska åka <3

I går kväll hände det något fantastiskt, det var i för sig jag som gjorde något som blev fantastiskt. Jag bokade en volontärsresa till Thailand nu i sommar, i Juli. Jag är verkligen så lycklig och upprymd. Spänd på vad som komma skall och hur super glad och nöjd som helst <3 Detta är något jag har velat göra jättelänge och jag är även väldigt bra på att prata med inte göra. Att ta steget och klicka på boka vad både en lättnad och så många olika känslor på samma gång. Nu är det min tur, att göra något som jag verkligen vill, att göra något för andra, att få vara med att göra skillnad <3
 
 

♕ Mallan

Vilken resa du har framför dig, det kommer bli en helt fantastisk upplevelse! Vad ska du göra som volontär? :)

Sv; Det känns jättebra att ha kommit förbi det nattsvarta, nu hoppas jag att det fortsätter i det friska spåret så jag kan känna mig helt frisk. Behöver jag säga att jag längtar? Hur går det själv fina du?

Ja, Markoolio är också grym, Oscar också men han är så barnslig :P

Kramar <3

Svar: Jag ska åka till ett barnhem i Thailand i tre veckor vilket ska bli jätteroligt :)Kram på dig fina <3
Nathalie

2013-05-03 @ 09:42:21
URL: http://mallanolsson.devote.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR