Fina människor

Hej alla fina!!
Jag lever fortfarnde men har dock inte varit så aktiv på bloggen som ni kanske märkt. Ååh ni är så fina allihopa, jag har fortfarande haft väldigt bra statistik trotts att jag inte skrivit något. Så tack alla ni <3
 
Jag ska verkligen bli bättre på att uppdatera :) 
 
Det har hänt väldigt mycket den senaste tiden så det är därför jag inte har skrivit så mycket. Har exempel just nu 7 olika inlämningar i skolan, ett prov snart och praktik tre dagar i veckan. Jag jobbar även på helgerna ibland så det är knappt att jag hinner med så mycket över huvud taget. Vi har heller inte haft någon internet på två veckor hemma så det har blivit lite struligt med allt. 
 
Nu ska jag snart åka iväg till praktiken, lördagskväll, mys <3 Ha en superbra kväll alla
 




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR