Nu har jag bestämt mig!

Nu har jag bestämt mig för när, var och hur. Jag SKA åka till Tanzania i slutet av augusti, början av september. Jag har bestämt mig och jag ska kämpa för att det ska bli så. Det är en dröm jag haft länge och det ska detta året bli verklighet. Jag vill åka till ett barnhem i Tanzania ca 6 veckor. Jag skulle vilja jobba med lite blandade åldrar. Allt ifrån 0-17år. Tyvärr så är barnhemmen väldigt uppdelade och det är antingen 0-6 år eller 6-17 år. Är lite kluven vilket project jag ska välja än men bara att jag mentalt ställt in mig nu är ett steg närmare en resa!
Är det någon som har någon erfarenhet av volontärresor, kanske också som mig drömmer om att åka iväg eller någon som kanske till och med har varit i Tanzania. Jag skulle bli jätteglad om ni delade med er lite!! :) Puss o kram

♕ Angela

Åhh vad kul min dröm är också att vara volontär. Det är super härligt att du kommer uppfylla din dröm lycka till ! ^^

Svar: Tack snälla du! :) Lycka till du med
Nathalie

2014-02-05 @ 19:34:25
URL: http://angelarodriguez.blogg.se
♕ http://carolasblogg.bloggplatsen.se

Hej tjejen. Jag är som vanligt segast på att skriva kommentarer. Förlåt för det. Vad härligt att du ska iväg! Vilka åker du med?? Hoppas att allt går vägen så att du kommer iväg. Men det tror jag att det gör. Heja dej! Du är så modig, stark och fin som vill göra det här :) Kram carola

Svar: Jag kommer förmodligen att åka med Amzungo. Jag ska ha ett möta med dem veckan som kommer nu. Har varit inne på att åka med volontärresor också men jag tycker det är lite rörigt och väldigt stort. Amzungo är ett liten mindre organisation så jag ska testa de tror ja! :) Har du tänk något mer på om du vill åka iväg? Tack snälla du <3
Nathalie

2014-02-09 @ 17:29:35
URL: http://carolasblogg.bloggplatsen.se



NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR